Plemiona11

.......Wszystko o plemionach !

Ogłoszenie

Zapraszamy do robienie U¿ytkowników

#1 2010-10-05 15:01:27

Kuba

http://mazurski.xaa.pl/images/ranks/admin.gif

Zarejestrowany: 2010-10-05
Posty: 7
Punktów :   

Budynki

Oto screen wszstkich budynków
dostêpnych w grze. Poucina³em opisy, bo w koñcu to ja opisuje, a nie Oni . Poni¿ej znajdziecie opisy budowli i inne ciekwostki na ich temat.
http://img144.imageshack.us/img144/5285/scr9bj1.jpg
Zaczne od.....:

http://pl4.plemiona.pl/graphic/buildings/main.png

Ratusz- Budowla dotêpna od samego pocz±tku gry. W nim mo¿esz budowaæ budynki oraz rozbudowywaæ na dalsze poziomy. Kiedy ratusz osi±gnie poziom 15 mo¿na burzyæ stoj±ce budowle. Co¶ ciekawego? Nie zauwa¿y³em No chyba, ¿e kiedy osi±gnie ten 15 lvl zmienia swój wygl±d na taki "ciekawszy", tzn. wygl±da jakby by³ z kamienia a nie z drewna.
MAX POZIOM- 30

http://pl4.plemiona.pl/graphic/buildings/barracks.png

Koszary- W koszarach mo¿na rekrutowaæ: pikinierów, mieczników, toporników oraz ³uczników. Wraz ze wzrostem poziomu czas rekrutowania jednostek skraca siê: dla przyk³ady podam, i¿ na 1 lvl miecznik wytwarza siê 14-15 minut a na 25 (max) robi siê nieca³e 4 minuty
Ciekawostka? Po ukoñczeniu bodaj¿e 5 lvl zmienia swój wygl±d na "kamienny" a po ukoñczeniu 20 lvl dochodzi flaga obok koszar.
MAX POZIOM- 25

http://pl4.plemiona.pl/graphic/buildings/stable.png

Stajnia- W stajni mo¿na rekrutowaæ je¼d¼ców: zwiadowców, lekk± kawaleriê, ciê¿k± kawalerie oraz ³uczników na koniu. Im wiêkszy stopieñ stajni tym szybciej rekrutowane s± wojska.
Ciekawostka? Tak samo
jak wcze¶niej, po ukoñczeniu danego poziomu stajnia zmienia wygl±d.
MAX POZIOM- 20

http://pl4.plemiona.pl/graphic/buildings/garage.png

Warsztat- W tym budynku mo¿na produkowaæ broñ oblê¿nicz±- tarany oraz katapulty.
Im wiêkszy stopieñ budynku, tym szybciej buduje siê broñ.
MAX POZIOM- 15

http://pl4.plemiona.pl/graphic/buildings/snob.png

Pa³ac- Jedna z najdro¿szych budowli w grze. W tym budynku mo¿emy rekrutowaæ szlachciców (grubasów, pijaków- jak kto woli ). Opis zrektutowania szlachty mo¿na znale¼æ tu.
Istniej± 3-y poziomy pa³acu, z którego pierwszy daje najwiêcej punktów (512). Na ¶wicie, np. 4, 5 czy 6 jest jeden poziom, natomiast na ¶wiatach, np. 1,2 czy 15 s± mo¿liwe do wybudowania 3 poziomy pa³acu.
MAX POZIOM- 3

http://pl4.plemiona.pl/graphic/buildings/smith.png

Ku¼nia- Dosyæ droga
budowla, lecz na pó¼niejszych poziomach (oczywi¶cie nie a¿ tak droga ). To w niej badamy o opracowujemy jednostki, np. zwiadowców, mieczników, toporników...Im wiêkszy stopieñ, tym szybciej przebiega badanie.
MAX POZIOM- 20

http://pl4.plemiona.pl/graphic/buildings/place.png

Plac- W tym budynku mo¿emy "dyrygowaæ" wojskami znajduj±cymi siê w danej wiosce. Mo¿na tutaj: wysy³aæ atak/pomoc, anulowaæ ataki (maximum 10 minut po wys³aniu ataku) oraz przegl±daæ ile mamy wojska dostêpnego w wiosce i gdzie aktualnie znajduj± siê nasze wojska.
MAX POZIOM- 1

http://pl4.plemiona.pl/graphic/buildings/statue.png

Piedesta³- Jedna z budowli dostêpna na pocz±tku gry- oczywi¶cie po zbudowaniu (nie trzeba mieæ dodatkowych budynków, opracowywaæ niczego ect...). Tani
budynek daj±cy 12 pkt. W nim rekrutujemy rycerza- a w³a¶ciwie mieszkañca wioski mianowanego na rycerza. Je¿eli rycerz polegnie w walce mo¿emy go znów zrekrutowaæ w wiosce. Ponadto po updacie mo¿na mieæ piedesta³ w ka¿dej z wiosek, lecz rycerz zostaje nadal jeden.
MAX POZIOM- 1

http://pl4.plemiona.pl/graphic/buildings/market.png

Rynek- Dziêki tej budowli mo¿liwe jest przesy³anie surowców lub handel pomiêdzy graczami. Mo¿na tutaj: przesy³aæ surowce, handlowaæ nimi oraz umieszczaæ swoje oferty
i przyjmowaæ obce. Wszystko odbywa siê legalnie, do czasu...Handel jest bezpieczny
, poniewa¿:
je¿eli kto¶ wystawi ofertê na rynek, gracz, który akceptowa³ ofertê natychmiastowo wysy³a surowce do adresata i odwrotnie.
MAX POZIOM- 25

http://pl4.plemiona.pl/graphic/buildings/wood.png

Tartak- Tutaj produkowane jest drewno do produkcji wojsk oraz budowli. Im wiêkszy stopieñ budynku, tym wiêksza produkcja (na ostatnim poziomie wynosi ona 2400/h, ale to na ¶wiecie, np. 3,4, 16...na ¶wiatach 1,2...produkcja jest nieco wiêksza). Wraz ze wzrostem lvl, zwiêksza siê wygl±d tartaku.
MAX POZIOM- 30

http://pl4.plemiona.pl/graphic/buildings/stone.png

Cegielnia- W tym budyku wydobywana jest glina, do rozbudowy wioski. Im wiêkszy poziom, tym szybciej oraz wiêcej wydobywana jest glina (przy 30 lvl, tak jak przy tartaku, 2400/h). Gdy podnosimy poziom, zmienia siê wygl±d.
MAX POZIOM- 30

http://pl4.plemiona.pl/graphic/buildings/iron.png

Huta ¿elaza- Budowla przeznaczona do wydobycia ¿elaza, jak¿e wa¿nego przy rekrotowaniu wojsk, szczególnie kawalerii. Im wiêkszy poziom huty, tym wiêksza produkcja, 2400/h. Zmiana wygl±du przy odpowiednim poziomie.
MAX POZIOM- 30
http://pl4.plemiona.pl/graphic/buildings/farm.png


Zagroda- Na ostatnich poziomach bardzo droga budowla. Zagroda wy¿ywia nasz± wioskê. Im wiêkszy stopieñ rozbudowy, tym wiêksza ilo¶æ "pomieszczeñ" dla mieszkañców. Pamiêtaj: Je¿eli nie bêdziesz budowa³ zagrody, po jakim¶ czasie nie bêdziesz móg³ budowaæ budowli, a co gorsza: jednostek.
Tak¿e buduj zagrodê kiedy to mo¿liwe, nie wa¿ne czy na pocz±tku masz za du¿o miejsca, to siê zawsze przyda!
MAX POZIOM- 30

http://pl4.plemiona.pl/graphic/buildings/storage.png

Spichlerz- W tym budynku s± gromadzone surowce niezbêdne do budowania i rekrutowania. Im wiêkszy stopieñ tym wiêcej surowców mo¿e pomie¶ciæ spichlerz. Pamiêtaj: Je¿eli zaniedbasz budowanie spichlerzu, surowce bêd± Ci przepadaæ! One nie przechodz± do innych budynków, poprostu przepadaj±! Wa¿ne jest, by na samym pocz±tku gry budowaæ spichlerz, poniewa¿ pomie¶ci wiêcej "surki", a za to mo¿na zrekrutowaæ "wojo", by móc siê broniæ.
MAX POZIOM- 30

http://pl4.plemiona.pl/graphic/buildings/hide.png

Schowek- W schowku gromadzimy, a w³a¶ciwie ukrywamy surowce przed wojskami innych. Nawet zwiadowcy nie mog± dowiedzieæ siê, ile mamy w schowku. Na maksymalnym poziomie ukrywa on 2000 "surki" ka¿dego rodzaju, tzn. je¿eli mamy po 2300 ka¿dego surowca, wojska przeciwnika mog± nam spl±drowaæ jedyne 300 ka¿dego surowca. Przydatne na samym pcoz±tku gry. Wygl±d siê nie zmienia.
MAX POZIOM- 10

http://pl4.plemiona.pl/graphic/buildings/wall.png

Mur obronny- Mury obronne chroni± wioske i ich mieszkañców przed napadami, tzn. wzrasta obrona wojsk oraz obrona ogólna wioski. najczê¶ciej gracze atakuj± z taranami, by zniszczyæ mur i os³abiæ obronê przeciwnika. Im wy¿szy poziom tym wiêcej punktów obrony mo¿e dodaæ mur. Wraz ze wzrostem poziomu zmienia siê wygl±d muru- najpierw jest drewniany, potem z kamienia.
MAX POZIOM- 20

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rpggryf.pun.pl www.przelecz.pun.pl www.codj.pun.pl www.gw.pun.pl www.eragon-dziedzictwo.pun.pl